piątek, 18 kwietnia 2014

Alle Jaja! - Easter Makeup :)



Witajcie Kochani!

Z racji tego, że mamy Święta Wielkanocne, postanowiłam zmalować kolorowy makijaż :) I bez obaw - nie robię sobie jaj (no może troszeczkę;p).


Mam nadzieję, że moje bazgrołki Wam się spodobają :) 
Wiem, że szczyt umiejętności to to nie jest, ale spróbujcie sobie namalować małe detale na powiece ;p
_________
___________
Camera: Canon 600D + soczewka 10dpi

Do wykonania tego makijażu użyłam:
Glazel - cienie matowe #332 #S20 #S28 #116 #S16 i #H15
Flormar - neon eye shadow #N105 i #N103
MIYO - OMG eyeshadow #33 aqua
SYN Cosmetics - brokaty #Ganja #Delusional
NYX - jumbo pencil #milk
Rimmel - Lash Accelerator mascara
Bornpretty - sztuczne rzęsy
Pierre Rene - precision ink eyeliner (który jest moim absolutnym odkryciem!)




 Życzę Wam Spokojnych i Zdrowych Świąt Wielkiej Nocy,
 smacznego jajecka 
i mokrego dyngusa :)

49 komentarzy:

  1. super! bardzo mi się podoba <3 wesolych kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja piernicze! zajebisty <3
    Wesołych Świąt ****

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Jaka precyzja! No i kolorki mega wielkanocne! BRAWO! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie precyzji nie ma jak dla mnie dostatecznie dużo, ale :) Dziękuję :) <3

      Usuń
  4. To jest arcydzieło artystyczne!CUDNIE!Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś fantastyczna! nawet Mój Luby się zachwycił tymi pisankami ;)

    Wszystkiego dobrego z okazji Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooooo! :) hehe no to bardzo mi miło :D dziękuję :*

      Usuń
  6. Jestes niesamowita makijaz jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! to jedyne co moge powiedziec ;) wesolych swiat kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny makijaż! Ale Ty masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ świąteczny makijaż :) Przepięknie po prostu :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale cudo!! naprawde fajne jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia umieszczasz na blogu,widać,że dbasz o niego i starasz się aby wyglądął jak najlepiej + wesołych świąt.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda, staram sie dbać jak mogę :)

      Usuń
  12. I've no words to say you are so good to make up ! You are an artist !
    EIDesign Glamour

    OdpowiedzUsuń
  13. cudeńko!! ;))
    w życiu bym tak nie zmalowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te Twoje jaja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisanki ja marzenie:)
    Przepięknie:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow !!! piękne wykonanie i świetny pomysł <3 Wesołych Świąt Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam to szczena mi opadła, coś pięknego, też myślałam o stworzeniu jakiegoś jaja, ale Twoje po prostu wymiotło!!! Uwielbiam Cię w takich małych rysuneczkach tak jak z tym Egiptem rozwaliłaś system!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !! :) Hehe no właśnie po Egipcie mam niedosyt :))

      Usuń
  18. Rewelacja! Detale to robisz przepiękne, chciałabym tak umieć... Ale jak przychodzi co do czego, to muszę sobie powiekę naciągać, a jak puszczę, to już nie jest to samo.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki! :) No raczej naciąganie powieki to niezbyt dobry pomysł :P Ja wszystko na mocno zamknietym oku robię :)

      Usuń
  19. Ale jaja!!!

    Super! Naprawdę świetny pomysł! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jaja, super!! Czego Ty na tych powiekach nie zmalujesz kochana ;-)
    Pogodnych i radosnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz to padlam z wrazenia .. nie moge wyjsc z podziwu !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. No wygląda to naprawdę ciekawie! Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Inuś, mega!! Cały post świetny, od jajecznego tytułu po genialne oczko <3 Nie wiem jak dajesz radę tak pięknie malować takie maleńkie elementy na oku, awww!!

    Radosnych Świąt pełnych miłości Wam życzę! :*** Buziakiiii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana <3 No szczyt marzeń to to dla mnie jeszcze nie jest ale.. :D Nie jest źle :D hehe buziakiii :**

      Usuń
  24. wow! bosko!! pozdrawiam i wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł i wykonanie ! Jej, uwielbiam tak kreatywnych ludzi!:) Naprawdę świetne, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie mojego bloga^^
To, że jest tu jakiś ruch bardzo mnie cieszy i motywuje :))
Pozostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę:)
Proszę tylko nie zostawiaj zapraszających(itp) komentarzy, to nie miejsce na spam.

_______________________
Thank u all for your time spent on my blog and every single comment! :)
I really appreciate that and feel motivated!;)
I try to visit every blog that visits my site, so u don't have to invite me me;cause that's discouraging.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...